Το θέμα της αντικατάστασης των λεωφορείων στη Δράμα και ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα με νέα Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Λεωφορεία, για τις αστικές συγκοινωνίες έθεσε ο κυβερνητικός βουλευτής Δράμας Δημήτρης Κυριαζίδης στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, στο πλαίσιο συζήτησης στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου.
Μάλιστα ο Βουλευτής Δράμας Ν.Δ. Δημήτρης Κυριαζίδης επικοινώνησε τόσο με τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ Δράμας κ. Θεόδωρο Χατζόπουλο, όσο και με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Μακεδονία κ. Γιάννη Λάμπρου, ώστε να υπάρξει και σχετική πρόταση από πλευράς τους, έτσι ώστε να προχωρήσει και η αντικατάσταση των λεωφορείων στους Νομούς της Βόρειας Ελλάδας, ο αριθμός των οποίων αγγίζει τα 230.
“Θέλουμε λοιπόν, να ενθαρρύνουμε τον κόσμο να προτιμά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να αλλάξουμε την «κουλτούρα» των συμπολιτών μας βελτιώνοντας όμως πρωτίστως, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και καθιστώντας τα, πιο αποδοτικά και άνετα για τους επιβάτες. Σήμερα, μπαίνει ένα ακόμα λιθαράκι, προς αυτό το στόχο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κυριαζίδης.
Έθεσε και ζητήματα που αφορούν τους οδικούς άξονες της Δράμας
Επ’ ευκαιρία αυτής της συζήτησης ο Βουλευτής κ. Δημήτρης Κυριαζίδης επεκτάθηκε και για τα ζητήματα τα οποία αφορούν τους οδικούς άξονες που «βασανίζουν» τον τόπο μας. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Κυριαζίδης ανέφερε: «Έχετε σήμερα συνάντηση, κύριε Υπουργέ, με τον νεοεκλεγέντα τοπικό Κυβερνήτη, Περιφερειάρχη, τον κύριο Τοψίδη. Ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν, είναι και ο άξονας Δράμα – Καβάλα. Έχουμε ζητήματα εκεί, ειδικότερα στο κομμάτι από Δράμα προς Καβάλα. Επίσης, θεωρώ θετικό, ότι στις 29 του μήνα, όπως μας ενημερώσατε, υπήρξε η απόφαση σας αναφορικά με τον άξονα Δράμα – Αμφίπολη, με την έννοια της δεύτερης φάσης.
Πρόταση απο Κυριαζίδη για νέο σχεδιασμό στη σιδηροδρομική γραμμή
Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει και υπάρχει μια ιδιαίτερη πίεση και προς τη δική μου πλευρά ως βουλευτή της Κυβέρνησης, αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή. Βεβαίως, έχουμε ζητήματα που αφορούν ειδικότερα τις Σέρρες και τη Δράμα, όπως και την Καβάλα, η οποία επηρεάζεται κατά τι, με την έννοια του νέου σχεδιασμού της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Θα έχουμε, όμως, τον χρόνο, πιστεύω, να συζητήσουμε και γι’ αυτό, σε μεταγενέστερο χρόνο».
Τέλος, από τον κ. Βουλευτή εντός της εβδομάδος θα κατατεθεί σχετική πρόταση αναφορικά με την αναγκαιότητα ενός νέου σχεδιασμού όπου να αίρεται ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Δράμας και όχι μόνο.