Νίκη των τοπικιστικών συμφερόντων και των πολιτικών σκοπιμοτήτων θεωρείται η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δράμας να εγκρίνει τους περιβαλλοντικούς όρους της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης -Αμφίπολης -Νέας Καρβάλης, η οποία αφήνει εκτός τη Δράμα.
Η περιφερειακή συνείδηση και η αλληλεγγύη μεταξύ των νομών πήγε… περίπατο στον βωμό των σκοπιμοτήτων.
Η στενή τοπικιστική ματιά σε συνδυασμό με την αδυναμία της περιφερειακής αρχής και άλλων κομματικών δυνάμεων στο εσωτερικό του Περιφερειακού συμβουλίου, να απεκδυθούν το κομματικό τους κουστούμι, στάθηκαν τροχοπέδη στην λογική και αιτιολογημένη πρόταση να συμπεριληφθεί και η Δράμα στη νέα σιδηροδρομική χάραξη.
Αν και η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου είναι καθαρά γνωμοδοτική και δεν επηρεάζει – θεωρητικά – το τελικό αποτέλεσμα, η Περιφέρεια ΑΜΘ απέτυχε να ενώσει τις δυνάμεις της και να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στην Αθήνα.
Δυστυχώς οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Δράμας αν και ψήφισαν κατά της έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων, δεν μπόρεσαν να πείσουν τους συναδέλφους τους των άλλων νομών για την «άλλη» πρόταση και φυσικά τους επικεφαλής των δύο ισχυρών παρατάξεων, Μέτιο και Τοψίδη, οι οποίοι οφείλουν απαντήσεις στους Δραμινούς πολίτες, για την αδιάφορη έως εχθρική προς τη Δράμα, στάση τους.
Σε αντίθεση, η παράταξη Κατσιμίγα και ο ίδιος προσωπικά, χαρακτηρίζουν το Περιφερειακό Συμβούλιο «κατώτερο των περιστάσεων» για την απόφαση του αυτή.
«Ουσιαστικά συνηγόρησε με τον ακρωτηριασμό της Δράμας, την αποκοπή της από το σώμα της Περιφέρειας και τον αποκλεισμό της από ένα σύγχρονο ηλεκτροκινούμενο μεταφορικό δίκτυο σταθερής τροχιάς» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Κατσιμίγας σε ανακοίνωση του.